ایتنا - به مشترکان تلفن همراه هشدار داده شده برای جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی در صورت مشاهده تماس ازدسترفته از مبدأ شمارههای بینالمللی ناشناس، از برقراری تماس مجدد با این شمارهها خودداری کنند.
ایتنا - پس از حذف برخی بستههای اینترنتی اپراتورها و نارضایتی پیش آمده کاربران از این موضوع، اخیرا خبرهای تازهای در این زمینه منتشر و اعلام شده اپراتورهای ارتباطی ملزم به ارائه بستههای متنوع اینترنتی شدهاند....
ایتنا - طبق آخرین اظهارات وزیر ارتباطات، پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و کسبوکارها از یک سال گذشته آغاز و در ۱۰۰ شهر نیز به پایان رسیده و تاکنون ۴.۵ میلیون خانوار تحت پوشش قرار گرفتهاند.
ایتنا - معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر از مرحله اتصال گذر کردهایم و موضوع اتصال جدی نداریم و بحث تکمیل خدمات را پیگیری میکنیم.
ایتنا - یک کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است که در حوزه آسیبهای ناشی از امواج یا تشعشات فناوریهایی مانند تلفن همراه، هنوز در دنیا به یک اجماع واحد نرسیدهاند؛ اما توصیه میشود افرادی که ...
ایتنا - بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا پایان امسال درآمد کسبوکارهای اشخاص حقیقی در سکوهای داخلی مورد تأیید وزارت ارتباطات که سال گذشته فاقد پرونده مالیاتی بودهاند، مشمول نرخ صفر مالیاتی میشوند.
ایتنا - آخرین آمار استفاده کاربران از خدمات دولت هوشمند از سوی وزارت ارتباطات اعلام شد. در این میان ۵ دستگاه به عنوان دستگاه هایی که بیشترین سرویس را به کاربران ارائه داده اند، معرفی شدند.
ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است موضوع ساماندهی فیلترشکنها و مدیریت این موضوع نیازمند یک قانون مشخص است و میتوان بساط فیلترشکن فروشی را جمع کرد.
ایتنا - یکی از دغدغههای صنعتمردان ایرانی از گذشته تا به امروز، تولید گوشی تلفن همراه از زمان ورود نخستین تلفن همراه به کشور بوده است؛ طبق آخرین اظهارات مسئولان این حوزه، پیشبینی میشود تا پایان سال حداقل ...
ایتنا - معاون فناوریهای نوین بانک مرکزی در پاسخ به چرایی افزایش هزینه کارمزد پیامک تعدادی از بانکها گفت: امسال اپراتورهای تلفن همراه هزینه پیامکها را افزایش زیادی دادهاند و به همین دلیل هزینه پیامک بانکها ...
ایتنا - چرا شرکت ارتباطات زیرساخت هنگام بروز اختلال غیرمترقبه در شبکه ارتباطی، اطلاعرسانی به موقع ندارد و معمولا با تاخیر و پس از حل شدن مشکل، صرفا بروز اختلال را تایید و از کاربران عذرخواهی میکند؟